Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny jest kierowany do wszystkich, którzy pragną skutecznie wzmocnić i usprawnić  swoje ciało a szczególnie dla osób, które prowadzą siedzący tryb życia. Podczas treningu funkcjonalnego wykorzystujemy naturalne zdolności naszego organizmu do pracy w trzech anatomicznych płaszczyznach.

Spróbuj tego rodzaju treningu, przygotowane tu zestawy ćwiczeń będą bardzo dobrą podstawą do podjęcia aktywności ruchowej.

Zalety wynikające z stosowania treningu funkcjonalnego

  • poprawa stanu funkcjonalnego lub wyniku sportowego
  • obniżenie ryzyka urazu/przeciążeń
  • indywidualny oraz prosty plan ćwiczeń korygujący wady postawy
  • poprawa jakości ruchu i kształtowanie zdolności motorycznych

Cel treningu funkcjonalnego

Celem treningu funkcjonalnego jest poprawa konkretnej (bądź grupy powiązanych) funkcji naszego ciała. Osiąga się to poprzez pracę nad danym wzorcem ruchowym oraz kształtując jeden bądź kilka parametrów takich jak siła, szybkość, moc, wytrzymałość siłowa, wydolność układu krążenia, koordynacja, przyśpieszenie, stabilizacja, mobilność, elastyczność.

W treningu funkcjonalnym wykorzystujemy:

  • ćwiczenia złożone i wielostawowe
  • sprzęt „funkcjonalny” (TRX, Bosu, Fit Ball itp.), ale równie dobrze można korzystać z hantli i sztangi
  • ćwiczenia, które naśladują ruchy wykonywane w danym sporcie bądź życiu 
  • hantle kettlebell

 

Zespół trener personalny Poznań  

 

  • Skontaktuj się z nami

    Telefon: +48 510 097 998

    email:

Partnerzy

//trenerpersonalnypoznan.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/medpolonia-1.png
//trenerpersonalnypoznan.com.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo-allesport.jpg
//trenerpersonalnypoznan.com.pl/wp-content/uploads/2015/03/logo-kravmaga.jpg
http://trenerpersonalnypoznan.com.pl/wp-content/uploads/2016/04/xforce.jpg